Koulutus- ja arviointipalvelut
Erityisryhmien kohtaaminen
Erityisryhmien kohtaaminen
Kohtaatteko arjessa erilaisia asiakkaita ja haluaisitte tarjota tasavertaisen asiakaspalvelun jokaiselle asiakkaallenne?
Tiedättekö kuinka monia erilaisia kommunikointitapoja on puheen lisäksi?
Mitä tulisi huomioida asiakaskohtaamisessa?
Tietoa koulutuksesta
Sisältö
- Miten voidaan avustaa asiakasta turvallisesti
- Mitä ovat erilaiset kommunikointitavat
- Perustietoa erilaisista tuen tarpeista
- Asiakaskohtaamisen psyykkisen ja fyysisen turvallisuuden huomioiminen
Kohderyhmä
Asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät henkilöt, jotka kohtaavat erityistä tukea tarvitsevia asiakkaita.
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on tuoda toimintavarmuutta työntekijöille erilaisten asiakkaiden kohtaamiseen sekä heidän mahdollisimman tasavertaiseen palvelemiseen.
Kouluttaja
Yhteystiedot
Jasmin Al Kurdi
Koulutussuunnittelija
Voit pyytää koulutussuunnittelijalta lisää tietoa koulutuksista, suunnitella teille sopivaa kokonaisuutta ja pyytää tarjousta koulutuksille.
040 198 9292
etunimi.sukunimi@inlive.fi
Liven palvelupiste
Liven Palvelupiste on yksilöasiakkaille suunnattu palvelu, joka auttaa sinua löytämään suunnan ja seuraavan askeleen eteenpäin elämässä. Tavoitteesi voi olla opiskelu- tai työpaikan löytäminen, työkykyiseksi kuntoutuminen, päivärytmin harjoittelu tai suomalaiseen työelämään tutustuminen sekä kielen ja kulttuurin opiskelu.