Koulutus- ja arviointipalvelut

Erityisryhmien kohtaaminen
 

Erityisryhmien kohtaaminen

Kohtaatteko arjessa erilaisia asiakkaita ja haluaisitte tarjota tasavertaisen asiakaspalvelun jokaiselle asiakkaallenne? 

Tiedättekö kuinka monia erilaisia kommunikointitapoja on puheen lisäksi? 

Mitä tulisi huomioida asiakaskohtaamisessa? 

Tietoa koulutuksesta

person Sisältö 

  • Miten voidaan avustaa asiakasta turvallisesti 

  • Mitä ovat erilaiset kommunikointitavat 

  • Perustietoa erilaisista tuen tarpeista 

  • Asiakaskohtaamisen psyykkisen ja fyysisen turvallisuuden huomioiminen 

 

question-circle Kohderyhmä

Asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät henkilöt, jotka kohtaavat erityistä tukea tarvitsevia asiakkaita. 

 

book Tavoite

Koulutuksen tavoitteena on tuoda toimintavarmuutta työntekijöille erilaisten asiakkaiden kohtaamiseen sekä heidän mahdollisimman tasavertaiseen palvelemiseen. 

Kouluttaja

Liven asiantuntijakouluttaja


envelope-line etunimi.sukunimi@inlive.fi

Yhteystiedot

 

Jasmin Al Kurdi

Koulutussuunnittelija


Voit pyytää koulutussuunnittelijalta lisää tietoa koulutuksista, suunnitella teille sopivaa kokonaisuutta ja pyytää tarjousta koulutuksille.

phone 040 198 9292

envelope-line etunimi.sukunimi@inlive.fi

Liven palvelupiste

Liven Palvelupiste on yksilöasiakkaille suunnattu palvelu, joka auttaa sinua löytämään suunnan ja seuraavan askeleen eteenpäin elämässä. Tavoitteesi voi olla opiskelu- tai työpaikan löytäminen, työkykyiseksi kuntoutuminen, päivärytmin harjoittelu tai suomalaiseen työelämään tutustuminen sekä kielen ja kulttuurin opiskelu.

 

Ota yhteyttä