Koulutus- ja arviointipalvelut

      Erityisryhmien kohtaaminen
       

      Erityisryhmien kohtaaminen

      Kohtaatteko arjessa erilaisia asiakkaita ja haluaisitte tarjota tasavertaisen asiakaspalvelun jokaiselle asiakkaallenne? 

      Tiedättekö kuinka monia erilaisia kommunikointitapoja on puheen lisäksi? 

      Mitä tulisi huomioida asiakaskohtaamisessa? 

      Tietoa koulutuksesta

      person Sisältö 

      • Miten voidaan avustaa asiakasta turvallisesti 

      • Mitä ovat erilaiset kommunikointitavat 

      • Perustietoa erilaisista tuen tarpeista 

      • Asiakaskohtaamisen psyykkisen ja fyysisen turvallisuuden huomioiminen 

       

      question-circle Kohderyhmä

      Asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät henkilöt, jotka kohtaavat erityistä tukea tarvitsevia asiakkaita. 

       

      book Tavoite

      Koulutuksen tavoitteena on tuoda toimintavarmuutta työntekijöille erilaisten asiakkaiden kohtaamiseen sekä heidän mahdollisimman tasavertaiseen palvelemiseen. 

      Kouluttaja

      Liven asiantuntijakouluttaja


      envelope-line etunimi.sukunimi@inlive.fi

      Yhteystiedot

       

      Jasmin Al Kurdi

      Koulutussuunnittelija


      Voit pyytää koulutussuunnittelijalta lisää tietoa koulutuksista, suunnitella teille sopivaa kokonaisuutta ja pyytää tarjousta koulutuksille.

      phone 040 198 9292

      envelope-line jasmin.alkurdi@inlive.fi

      Liven palvelupiste

      Haluatko tietoa Liven tarjoamista koulutuksista, valmennuksista ja muista palveluista? Liven Palvelupisteeltä saat ohjausta ja neuvontaa sopivan jatkopolun löytämiseen. Tavoitteesi voi olla vaikkapa opiskelupaikan löytäminen, työkykyiseksi kuntoutuminen, päivärytmin harjoittelu tai suomalaiseen työelämään tutustuminen. Etsitpä sopivaa vaihtoehtoa itsellesi, asiakkaallesi tai läheisellesi – ota rohkeasti yhteyttä!

       

      Ota yhteyttä