Koulutus- ja arviointipalvelut
Erityisryhmien kohtaaminen
Erityisryhmien kohtaaminen
Kohtaatteko arjessa erilaisia asiakkaita ja haluaisitte tarjota tasavertaisen asiakaspalvelun jokaiselle asiakkaallenne?
Tiedättekö kuinka monia erilaisia kommunikointitapoja on puheen lisäksi?
Mitä tulisi huomioida asiakaskohtaamisessa?
Tietoa koulutuksesta
Sisältö
- Miten voidaan avustaa asiakasta turvallisesti
- Mitä ovat erilaiset kommunikointitavat
- Perustietoa erilaisista tuen tarpeista
- Asiakaskohtaamisen psyykkisen ja fyysisen turvallisuuden huomioiminen
Kohderyhmä
Asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät henkilöt, jotka kohtaavat erityistä tukea tarvitsevia asiakkaita.
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on tuoda toimintavarmuutta työntekijöille erilaisten asiakkaiden kohtaamiseen sekä heidän mahdollisimman tasavertaiseen palvelemiseen.
Kouluttaja
Yhteystiedot
Jasmin Al Kurdi
Koulutussuunnittelija
Voit pyytää koulutussuunnittelijalta lisää tietoa koulutuksista, suunnitella teille sopivaa kokonaisuutta ja pyytää tarjousta koulutuksille.
040 198 9292
jasmin.alkurdi@inlive.fi
Liven palvelupiste
Haluatko tietoa Liven tarjoamista koulutuksista, valmennuksista ja muista palveluista? Liven Palvelupisteeltä saat ohjausta ja neuvontaa sopivan jatkopolun löytämiseen. Tavoitteesi voi olla vaikkapa opiskelupaikan löytäminen, työkykyiseksi kuntoutuminen, päivärytmin harjoittelu tai suomalaiseen työelämään tutustuminen. Etsitpä sopivaa vaihtoehtoa itsellesi, asiakkaallesi tai läheisellesi – ota rohkeasti yhteyttä!