Koulutus- ja arviointipalvelut

Myynnistä valttikortti ja asiakaskokemuksella menestykseen

Myynnistä valttikortti ja asiakaskokemuksella menestykseen

Aikataulu: sovittavissa
Toteutustapa: sovittavissa


Koulutuksen sisältö:

Osio 1 - Myynnillä tulokseen – olenko minäkin myyjä?
Mitä myynti on ja mitä myynnillä tavoitellaan?
Mitä myynti tarkoittaa teidän organisaatiossanne ja sinun työssäsi?
Minkälaisia työkaluja kokoan myyjän salkkuuni?

Osio 2 - Kohti parempia asiakaskokemuksia
Miten mahdollistan viiden tähden asiakaskokemukset?
Kuinka erottaudun kilpailijoista?

Kohderyhmä: Opetus- ja ohjaushenkilöstö sekä työhönvalmennuksen parissa työskentelevät sekä muut asiasta kiinnostuneet

Kouluttajat:
Annika Lipponen, asiakkuuspäällikkö
Koulutus: Sosionomi YAMK, ammatillinen opettaja
Osatyökykyisten työllistymisen aktiivinen edistäjä vuodesta 2005.
http://linkedin.com/in/annika-lipponen-2ba79768

Pirjo Poutala, avainasiakaspäällikkö
Koulutus: Sosionomi YAMK, yhteisöpedagogi AMK, ammatillinen opettaja
Koulutus-, kuntoutus-, työllisyys- ja valmennuspalveluiden intoilija jo vuodesta 1991.
https://www.linkedin.com/in/pirjo-poutala-508540116/

Jasmin Al Kurdi 

Koulutussuunnittelija 


Voit pyytää koulutussuunnittelijalta lisää tietoa koulutuksista, suunnitella teille sopivaa kokonaisuutta ja pyytää tarjousta koulutuksille

phone 040 198 9292

envelope-line jasmin.alkurdi@inlive.fi

Liven palvelupiste

Liven Palvelupiste on yksilöasiakkaille suunnattu palvelu, joka auttaa sinua löytämään suunnan ja seuraavan askeleen eteenpäin elämässä. Tavoitteesi voi olla opiskelu- tai työpaikan löytäminen, työkykyiseksi kuntoutuminen, päivärytmin harjoittelu tai suomalaiseen työelämään tutustuminen sekä kielen ja kulttuurin opiskelu.

 

Ota yhteyttä