Turvallinen kohtaaminen
Erityiset piirteet käyttäytymisen takana
Turvallinen kohtaaminen: Erityiset piirteet käyttäytymisen takana
Kohtaatteko arjessanne haastavia asiakastilanteita?
Suomessa on noin 800 000 eri tavoin kuulovammaista henkilöä, noin 55 000 näkövammaista, autismikirjoa esiintyy väestöstä noin 60 000 henkilöllä, noin 50 000 ihmisistä on kehitysvamma ja Suomen väestöstä ulkomaalaistaustaisia on hieman alle 470 000. Vähintään joka viides suomalainen kokee vuoden aikana mielenterveyden häiriöitä ja joka viides sairastuu elämänsä aikana masennukseen.Tietoa palvelusta
Sisältö
Lisääntyneet vuorovaikutuksen pulmat ja haastavat tilanteet ovat valitettavasti nykypäivää. Live tarjoaa ymmärrystä, turvallisuutta ja toimintavarmuutta erityisryhmien onnistuneeseen kohtaamiseen.
Koulutuksen teemat:
- Erityiset piirteet käyttäytymisen takana
- Onnistunut kohtaaminen ja kommunikointi
- Turvallisuus
Kohderyhmä
Tämä koulutus on suunnattu palvelualoilla työskenteleville henkilöille, jotka kohtaavat paljon erilaisia asiakasryhmiä arjessaan.
Tavoite
Koulutuksen tavoitteena on lisätä työyhteisölle laadukasta ja vastuullista asiakaspalvelu osaamista erityisryhmien parissa. Tällöin omaa epävarmuutta ja pelkoa ei tarvitse viedä fyysisen voimankäytön taakse.
Yhteystiedot
Jasmin Al Kurdi
Koulutussuunnittelija
Voit pyytää koulutussuunnittelijalta lisää tietoa koulutuksista, suunnitella teille sopivaa kokonaisuutta ja pyytää tarjousta koulutuksille.
040 198 9292
jasmin.alkurdi@inlive.fi
Liven palvelupiste
Haluatko tietoa Liven tarjoamista koulutuksista, valmennuksista ja muista palveluista? Liven Palvelupisteeltä saat ohjausta ja neuvontaa sopivan jatkopolun löytämiseen. Tavoitteesi voi olla vaikkapa opiskelupaikan löytäminen, työkykyiseksi kuntoutuminen, päivärytmin harjoittelu tai suomalaiseen työelämään tutustuminen. Etsitpä sopivaa vaihtoehtoa itsellesi, asiakkaallesi tai läheisellesi – ota rohkeasti yhteyttä!